Werkgeversimago van TNO

TNO wordt regelmatig meegenomen in onderzoeken naar imago en goed werkgeverschap. Wij vinden het belangrijk hoe starters en (young) professionals op de arbeidsmarkt denken over TNO. Welke aspecten zijn belangrijk in de keuze voor een toekomstige werkgever? Wat maakt TNO aantrekkelijk of misschien juist niet?

TNO voor de zesde keer op rij favoriete werkgever in technische branche

Op het Intermediair Arbeidsmarkt event op 14 juni 2018 werd TNO voor de zesde keer op rij de winnende technische organisatie. Hiermee liet TNO de Koninklijke BAM Groep achter zich. Het onderzoek toont aan dat het vertrouwen van hoogopgeleiden in de arbeidsmarkt blijft groeien.

Het onderzoek, dat al 17 jaar wordt uitgevoerd onder zo’n 4000 HBO+-ers jonger dan 45 jaar, helpt werkgevers om een beter inzicht te krijgen in hun doelgroepen. Het onderzoek geeft antwoord op vragen als: hoe kijken hoogopgeleiden naar de arbeidsmarkt? Welke gevolgen hebben economische ontwikkelingen voor de voorkeuren van hoogopgeleiden? Hoe zien starters hun professionele toekomst? En: wat zijn de favoriete werkgevers van hoogopgeleiden in diverse categorieën?

Bezoek de Intermediair-site voor aanvullende informatie over het onderzoek.

TNO als werkgever
Contact

Esther Sietses

  • Employer Branding
  • Marketing
  • Communication
E-mail

Job alert

TNO FAVORIETE WERKGEVER TECHNISCHE BRANCHE 2018

VOLG TNO OP SOCIAL MEDIA

blijf op de hoogte van ons laatste nieuws, vacatures en activiteiten

Wij gebruiken anonieme cookies om het gebruik van onze site te verbeteren. Ons privacystatement is aangepast aan de nieuwe privacywetgeving in de EU.