TNO lanceert nieuwe merk & werk campagne: #ditisonzetijd

Thema:
Digitale samenleving
Duurzame samenleving
Gezonde samenleving
Veilige samenleving
14 maart 2023

TNO laat graag zien welke impactvolle bijdrage ze levert ten aanzien van de grote uitdagingen waar onze samenleving voor staat. Daarnaast is van belang om als TNO het beste talent in huis te halen om voorop te blijven lopen op innovatief gebied.

We leven in onzekere tijden. Vol wereldwijde uitdagingen op het gebied van veiligheid, gezondheid, duurzaamheid en digitalisering. TNO ziet juist in deze tijd veel mogelijkheden. Met een trackrecord van meer dan 90 jaar heeft TNO de ervaring en kennis om samen met partners te excelleren op het gebied van innovatie.

TNO richt zich met de nieuwe merkcampagne #ditisonzetijd op de samenleving in de breedte, overheid, ondernemers en talent op de arbeidsmarkt. En nodigt iedereen uit om samen met TNO de samenleving veiliger, duurzamer en gezonder te maken. Geholpen door alle digitale mogelijkheden die we vandaag de dag hebben.

Merkcampagne en talentwerving

TNO start de campagne medio maart 2023 met als campagnethema voor het merk #ditisonzetijd. In de doorvertaling naar de arbeidsmarkt wordt talent uitgenodigd om bij TNO Tijdmaker te worden. Wat erop neerkomt dat we hen oproepen om te komen werken bij TNO en een stempel te drukken op deze tijd.

Dit is onze tijd campagne

Lees meer over de 'Dit is onze tijd' campagne.

Laat je verder inspireren

839 resultaten, getoond 1 t/m 5

Jonger naar de tandarts, later minder gaatjes

Informatietype:
Nieuws
2 juni 2023

Uit onderzoek van UMCG, TNO en de Erasmus Universiteit blijkt dat kinderen die vanaf de doorbraak van het eerste tandje naar de tandarts of mondhygiënist worden verwezen, op 5-jarige leeftijd minder beginnende gaatjes hebben dan kinderen die niet worden verwezen.

Tijdmakers: 200 keer minder iridium nodig voor groene waterstof productie

Informatietype:
Insight
1 juni 2023

In deze aflevering van Tijdmakers, spreken we tijdmaker Lennart van der Burg, Cluster manager Green Hydrogen over de doorbraak ontwikkeling in elektrolysers, en over hoe we op grotere schaal groene waterstof kunnen produceren.

Van plasticvrij naar toekomstbestendige plastics

Informatietype:
Nieuws
1 juni 2023

De toenemende vraag naar plastics vereist een structurele verandering. Om dat te kunnen verwezenlijken presenteren we samen met Fraunhofer UMSICHT een whitepaper met vier strategische benaderingen voor een circulaire economie.

Nederland neemt voortouw in ontwikkeling derde generatie electrolyser

Informatietype:
Insight
31 mei 2023

In het project 'Derde-generatie electrolyzers' werkt een consortium onder leiding van TNO aan de ontwikkeling van een compleet nieuw type electrolyser. Dit nieuwe ontwerp zal hogere efficiency, lagere kosten en een circulair ontwerp bieden, met als doel het faciliteren van grootschalige productie van groene waterstof.

Gemeenten: ‘Behoefte aan nationale regie bij energiearmoedebeleid’

Informatietype:
Nieuws
31 mei 2023

Halfjaarlijkse monitoring TNO brengt gemeentelijke aanpak energiearmoede in beeld. Een gebrek aan nationale regie vormt voor veel gemeenten een barrière om te komen tot een middellange termijn aanpak. Lees de resultaten.