Digital twinning
Digitalisering
0 afleveringen

Predictive twins in de gebouwde omgeving

In dit webinar gaan we in op wat een Digital Twin is, wat nodig is om deze te upgraden naar Predictive Twins en hoe je ze in praktijk brengt. We discussiëren over welke impact een Predictive Twin zal hebben op de gebouwde omgeving en hoe lang het gaat duren voordat we zo ver zijn in onze sector. Je leert wat we kunnen bereiken met de inzet van Predictive Twins, zoals het verbeteren van veiligheid, kostenreductie, het verminderen van hinder en het bijdragen aan circulariteit door verhoging van duurzaamheid.

Deze webinar is geschikt voor iedereen die geïnteresseerd is in en/of betrokken is bij digitalisering van de bouw’ van assetmanager, BIM-manager en hoofd R&D-afdeling, consultant, adviseur vastgoed, adviseur ICT tot manager Ontwikkeling & Exploitatie, CTO en leden van een directieraad.

Webinar Predictive twins in de gebouwde omgeving

In2Innovation: Digitale replica’s met voorspellend vermogen

14 december 2022

In deze aflevering spreken we Joep Paulissen, consultant op het gebied van ‘digital twins’, digitale replica’s van bestaande constructies met een voorspellend vermogen.

Digital Factory

Artikel

Onder de noemer Digital Factory brengen we data, modellen en het bedrijfsproces bij elkaar en creëren we een Digital Twin.

Digital twinning: digitaal meten, is weten

Artikel

Onder de noemer Digital Twinning brengen we data, modellen en het bedrijfsproces bij elkaar en creëren we een Digital Twin.

Asset lifecycle information management

Artikel
Om naadloos hergebruik van informatie mogelijk te maken werkt TNO aan Asset Lifecycle Information Management (ALIM), gebaseerd op linked data.