Digital twinning
Digitalisering
0 afleveringen

Predictive twins in de gebouwde omgeving

In dit webinar gaan we in op wat een Digital Twin is, wat nodig is om deze te upgraden naar Predictive Twins en hoe je ze in praktijk brengt. We discussiëren over welke impact een Predictive Twin zal hebben op de gebouwde omgeving en hoe lang het gaat duren voordat we zo ver zijn in onze sector. Je leert wat we kunnen bereiken met de inzet van Predictive Twins, zoals het verbeteren van veiligheid, kostenreductie, het verminderen van hinder en het bijdragen aan circulariteit door verhoging van duurzaamheid.

Deze webinar is geschikt voor iedereen die geïnteresseerd is in en/of betrokken is bij digitalisering van de bouw’ van assetmanager, BIM-manager en hoofd R&D-afdeling, consultant, adviseur vastgoed, adviseur ICT tot manager Ontwikkeling & Exploitatie, CTO en leden van een directieraad.

Webinar Predictive twins in de gebouwde omgeving

Tijdmakers: Urban Strategy brengt knelpunten in kaart bij stadsuitbreiding

6 april 2023
In deze aflevering spreken we Tijdmaker Jeroen Borst, Cluster manager Societal Impact over hoe de Urban Strategy tool mobiliteitsimpact van stedelijke uitbreiding in kaart brengt.

Zonder visie of integraal beleid loopt mobiliteit in steden vast

5 april 2023

TNO en TECNALIA werken samen aan Digital Twins voor slimme en duurzame steden