TNO verkozen tot Meest Aantrekkelijke Non-Profit Werkgever Nederland 2022

Gezonde samenleving
Veilige samenleving
21 april 2022

Op 21 april is bekend gemaakt dat TNO wederom de Randstad Award voor meest aantrekkelijke non-profit werkgever heeft gekregen. Irene van den Broek (Managing Director HR) ontving de award uit handen van Hans Huzen, directeur Randstad Inhouse Services.

TNO gekozen uit 150 grootste werkgevers

1200x675award-ontvangst-hr-en-randstad-003

Randstad onderzoekt ieder jaar de aantrekkelijkheid van de 150 grootste profit en non-profit bedrijven van ons land. Het onderzoek geeft een gedetailleerd overzicht van bedrijven, sectoren en kenmerken die in trek zijn en waarom.

De factoren die daarin meespelen zijn onder meer arbeidsvoorwaarden, werksfeer en carrièremogelijkheden. TNO scoort vooral op goede reputatie, financiële gezondheid, interessante jobinhoud en baanzekerheid.

“Fantastisch dat we deze award nu voor de vierde keer en zelfs het tweede jaar op rij, weer hebben gewonnen. Bij TNO werk je aan slimme oplossingen voor de grote maatschappelijke uitdagingen die op ons af komen en krijg je ook alle ruimte voor je eigen ontwikkeling en toekomst. Mede hierdoor kunnen we in deze krappe arbeidsmarkt nog steeds zeer talentvolle medewerkers aantrekken en aan ons binden. Daar ben ik enorm trots op!” aldus Irene van den Broek.

Een jaarlijkse prijs door het Randstad Employer Branding onderzoek

De Randstad Award is de jaarlijkse prijs voor de aantrekkelijkste werkgevers van Nederland; gekozen door het Nederlands publiek. Dit onderzoek voert Randstad wereldwijd al 22 jaar uit. De respondenten (werkend en niet-werkend in de leeftijd van 18 tot 65 jaar) kiezen uit de 150 grootste Nederlandse organisaties de aantrekkelijkste werkgevers.

Onderzoeksbureau Kantar heeft in januari en februari 2022 een representatief online panel van meer dan 13.000 respondenten een survey laten invullen. Het onderzoek geeft ook antwoord op de vraag welke aspecten van belang zijn om als werkgever aantrekkelijk gevonden te worden. Wereldwijd is het Randstad Employer Branding onderzoek gehouden onder 190.000 respondenten in 34 landen.

Webinar: Duurzaam beton van hype naar aanpak

Evenement

Tijdens de Dutch Green Building Week organiseren wij het webinar 'Duurzaam beton van hype naar aanpak'. Schrijf je in!

Startdatum:
Locatie:

De opvoeding van AI

27 september 2022

TNO voorspelt dat intelligente algoritmes snel ‘volwassen’ zullen worden. Zo kunnen ze medisch of juridisch advies bieden, maar ook autonoom worden ingezet waar te weinig man-, denk- of tijdkracht beschikbaar is.

Innovatie met AI

27 september 2022

AI-gedreven innovatie voor het bedrijfsleven zal leiden tot een toename van 10% van het huidige Europese BNP in 2030. Hoe ziet die wereld er concreet uit? In de bouw, in de zorg en andere sectoren.

Innovatie innoveren

27 september 2022

AI verandert de rol van de onderzoeker. De door AI gegenereerde kennis zal de komende decennia nog niet ‘verklarend’ zijn. Het legt wel verbanden, maar kent geen oorzaak-gevolg. Creativiteit blijft voorlopig voorbehouden aan de mens.

Arnon Grunberg over AI, creativiteit en moreel handelen

27 september 2022

Peter Werkhoven, Chief Scientific Officer bij TNO, gaat in gesprek met Arnon Grunberg vanuit zijn standplaats New York. Jaren geleden spraken de twee elkaar tijdens een etentje over AI. Vandaag krijgen ze eindelijk de kans om dat gesprek voort te zetten. Wat is Grunbergs kijk of creativiteit? Kan dit worden geleerd aan een machine? En hoe verhoudt de mens zich moreel tot de machine?