TNO lanceert nieuwe merk & werk campagne: #ditisonzetijd

Thema:
Digitale samenleving
Duurzame samenleving
Gezonde samenleving
Veilige samenleving
14 maart 2023

TNO laat graag zien welke impactvolle bijdrage ze levert ten aanzien van de grote uitdagingen waar onze samenleving voor staat. Daarnaast is van belang om als TNO het beste talent in huis te halen om voorop te blijven lopen op innovatief gebied.

We leven in onzekere tijden. Vol wereldwijde uitdagingen op het gebied van veiligheid, gezondheid, duurzaamheid en digitalisering. TNO ziet juist in deze tijd veel mogelijkheden. Met een trackrecord van meer dan 90 jaar heeft TNO de ervaring en kennis om samen met partners te excelleren op het gebied van innovatie.

TNO richt zich met de nieuwe merkcampagne #ditisonzetijd op de samenleving in de breedte, overheid, ondernemers en talent op de arbeidsmarkt. En nodigt iedereen uit om samen met TNO de samenleving veiliger, duurzamer en gezonder te maken. Geholpen door alle digitale mogelijkheden die we vandaag de dag hebben.

Merkcampagne en talentwerving

TNO start de campagne medio maart 2023 met als campagnethema voor het merk #ditisonzetijd. In de doorvertaling naar de arbeidsmarkt wordt talent uitgenodigd om bij TNO Tijdmaker te worden. Wat erop neerkomt dat we hen oproepen om te komen werken bij TNO en een stempel te drukken op deze tijd.

Dit is onze tijd campagne

Lees meer over de 'Dit is onze tijd' campagne.

Laat je verder inspireren

1407 resultaten, getoond 1 t/m 5

Groene waterstof vraagt om grensoverschrijdende actie

Informatietype:
Nieuws
22 mei 2025
De geplande waterstofinfrastructuur is zonder extra investeringen niet robuust genoeg om de energievraag betrouwbaar te dekken.

Samenwerking TNO en XGFM ondertekend in Japan

Informatietype:
Nieuws
22 mei 2025

SeaSEC 2025: De Noordzee als proeftuin voor zeebodembeveiliging

Informatietype:
Nieuws
20 mei 2025

Onderzoek naar digitale monitoring slaapapneu

Informatietype:
Nieuws
20 mei 2025

Tijdmaker in beeld: Marten de Klein over stage

Informatietype:
Insight
20 mei 2025