Motivaction doet TNO klantonderzoek
Op dit moment voert onderzoeksbureau Motivaction een onderzoek uit onder klanten van TNO. Het kan zijn dat Motivaction u benadert om deel te nemen aan dit onderzoek. Wij stellen uw deelname hieraan zeer op prijs. Uw deelname is uiteraard anoniem.
Over het TNO klantonderzoek
TNO laat elk jaar een onderzoek uitvoeren naar het beeld dat diverse stakeholders van ons hebben. Met dit onderzoek willen wij meer inzicht krijgen in uw wensen en behoeften ten aanzien van onze dienstverlening. We horen graag van u waar we ons kunnen verbeteren om samen met u, door innovatie, meer impactvolle verandering te realiseren. Om dit te doen hebben wij uw feedback hard nodig.
Laat je verder inspireren
1505 resultaten, getoond 1 t/m 5
1 op 3 vrouwelijke werknemers met hormoongerelateerde klachten verbergt deze
In 2025 zei 80 procent van de vrouwelijke werknemers (3,2 miljoen) dat ze soms of regelmatig hormoongerelateerde klachten hebben die samenhangen met menstruatie, zwangerschap of de overgang.


Kans op halen klimaatdoel 2030 heel erg klein; stevig, structureel extra beleid nodig


Schimmelvrij bouwen en renoveren in de toekomst
Rechtvaardigheid in de energietransitie


TNO Innovatiemonitor 2025: Innovatie stijgt in prioriteiten verkiezingsprogramma’s

