Motivaction doet TNO klantonderzoek
Op dit moment voert onderzoeksbureau Motivaction een onderzoek uit onder klanten van TNO. Het kan zijn dat Motivaction u benadert om deel te nemen aan dit onderzoek. Wij stellen uw deelname hieraan zeer op prijs. Uw deelname is uiteraard anoniem.
Over het TNO klantonderzoek
TNO laat elk jaar een onderzoek uitvoeren naar het beeld dat diverse stakeholders van ons hebben. Met dit onderzoek willen wij meer inzicht krijgen in uw wensen en behoeften ten aanzien van onze dienstverlening. We horen graag van u waar we ons kunnen verbeteren om samen met u, door innovatie, meer impactvolle verandering te realiseren. Om dit te doen hebben wij uw feedback hard nodig.
Laat je verder inspireren
493 resultaten, getoond 1 t/m 5
Tjark Tjin-A-Tsoi: Versnellen van innovatie in het mkb is urgent
Mario Draghi heeft met zijn rapport The future of European competitiveness voor een wake-up call gezorgd. Hij zet helder uiteen dat de Europese economie onder toenemende druk staat van elkaar versterkende uitdagingen, zoals het veranderende geopolitieke speelveld, de achterblijvende arbeidsproductiviteit, de klimaat- en verduurzamingsopgave en de vergrijzing.


Slimme netwerken voor een toekomstbestendig energiesysteem


InfraScan: snel onderbouwde beslissingen over onderhoud en renovatie


Hoe is het nu met: YER winnaar Chris van der Ploeg


Tijdmakers Manon en Frank zijn onderzoeker én luchtmachtreservist

