Motivaction doet TNO klantonderzoek
Op dit moment voert onderzoeksbureau Motivaction een onderzoek uit onder klanten van TNO. Het kan zijn dat Motivaction u benadert om deel te nemen aan dit onderzoek. Wij stellen uw deelname hieraan zeer op prijs. Uw deelname is uiteraard anoniem.
Over het TNO klantonderzoek
TNO laat elk jaar een onderzoek uitvoeren naar het beeld dat diverse stakeholders van ons hebben. Met dit onderzoek willen wij meer inzicht krijgen in uw wensen en behoeften ten aanzien van onze dienstverlening. We horen graag van u waar we ons kunnen verbeteren om samen met u, door innovatie, meer impactvolle verandering te realiseren. Om dit te doen hebben wij uw feedback hard nodig.
Laat je verder inspireren
494 resultaten, getoond 1 t/m 5
Toekomstgericht ondernemen in het mkb: van dagelijkse drukte naar strategische innovatie
Nederlandse mkb-bedrijven ervaren druk door snelle ontwikkelingen en krapte, terwijl innovatie wordt beperkt door hoge kosten en regelgeving.


Tjark Tjin-A-Tsoi: Versnellen van innovatie in het mkb is urgent


Slimme netwerken voor een toekomstbestendig energiesysteem


InfraScan: snel onderbouwde beslissingen over onderhoud en renovatie


Hoe is het nu met: YER winnaar Chris van der Ploeg

