Motivaction doet TNO klantonderzoek
Op dit moment voert onderzoeksbureau Motivaction een onderzoek uit onder klanten van TNO. Het kan zijn dat Motivaction u benadert om deel te nemen aan dit onderzoek. Wij stellen uw deelname hieraan zeer op prijs. Uw deelname is uiteraard anoniem.
Over het TNO klantonderzoek
TNO laat elk jaar een onderzoek uitvoeren naar het beeld dat diverse stakeholders van ons hebben. Met dit onderzoek willen wij meer inzicht krijgen in uw wensen en behoeften ten aanzien van onze dienstverlening. We horen graag van u waar we ons kunnen verbeteren om samen met u, door innovatie, meer impactvolle verandering te realiseren. Om dit te doen hebben wij uw feedback hard nodig.
Laat je verder inspireren
1506 resultaten, getoond 1 t/m 5
Nieuwe aanpak voor ouders na scheiding: focus op kinderen en toekomst
Tussen 2022 en 2025 voerde TNO een grootschalig pilotonderzoek uit naar een vernieuwende scheidingsaanpak ‘Duurzaam Ouderschap na Scheiding’ waarin 100 ouderduo's werden begeleid door professionals van het Kenniscentrum Kind en Scheiding en Delft Support.


1 op 3 vrouwelijke werknemers met hormoongerelateerde klachten verbergt deze


Kans op halen klimaatdoel 2030 heel erg klein; stevig, structureel extra beleid nodig


Rechtvaardigheid in de energietransitie

