Motivaction doet TNO klantonderzoek
Op dit moment voert onderzoeksbureau Motivaction een onderzoek uit onder klanten van TNO. Het kan zijn dat Motivaction u benadert om deel te nemen aan dit onderzoek. Wij stellen uw deelname hieraan zeer op prijs. Uw deelname is uiteraard anoniem.
Over het TNO klantonderzoek
TNO laat elk jaar een onderzoek uitvoeren naar het beeld dat diverse stakeholders van ons hebben. Met dit onderzoek willen wij meer inzicht krijgen in uw wensen en behoeften ten aanzien van onze dienstverlening. We horen graag van u waar we ons kunnen verbeteren om samen met u, door innovatie, meer impactvolle verandering te realiseren. Om dit te doen hebben wij uw feedback hard nodig.
Laat je verder inspireren
1505 resultaten, getoond 11 t/m 15
Zo creëert TNO Ventures spin-off-bedrijven
Sinds 2017 heeft TNO Ventures 47 spin-offs opgericht die innovatie en groei versnellen, vertelt Eddy Zwier, Manager Technology Transfer.


Praktijkmetingen bevestigen potentieel zonneauto’s


Naar een toekomstbestendige ‘Hand aan de Kraan’-methodiek


ObjectivEye: menselijke werving met hulp van AI


TracXon haalt €4,75 miljoen op voor ontwikkeling duurzame printplaten

