Motivaction doet TNO klantonderzoek

Thema:
Digitale samenleving
Duurzame samenleving
Gezonde samenleving
Veilige samenleving
6 februari 2023

Op dit moment voert onderzoeksbureau Motivaction een onderzoek uit onder klanten van TNO. Het kan zijn dat Motivaction u benadert om deel te nemen aan dit onderzoek. Wij stellen uw deelname hieraan zeer op prijs. Uw deelname is uiteraard anoniem.

Over het TNO klantonderzoek

TNO laat elk jaar een onderzoek uitvoeren naar het beeld dat diverse stakeholders van ons hebben. Met dit onderzoek willen wij meer inzicht krijgen in uw wensen en behoeften ten aanzien van onze dienstverlening. We horen graag van u waar we ons kunnen verbeteren om samen met u, door innovatie, meer impactvolle verandering te realiseren. Om dit te doen hebben wij uw feedback hard nodig.

Laat je verder inspireren

1262 resultaten, getoond 11 t/m 15

Leren van het verleden maakt renovatieopgave natte kunstwerken beter planbaar

Informatietype:
Insight
13 januari 2025
Nederland staat voor een forse opgave om sluizen, stuwen, gemalen en stormvloedkeringen te vernieuwen of te vervangen. Een nauwkeurige planning van de eindelevensduur van deze kunstwerken biedt economische voordelen en waarborgt een veilige en bereikbare waterinfrastructuur.

TNO 2025: Impact en groei door focus

Informatietype:
Nieuws
12 januari 2025

Mensen behouden én aantrekken: technologie als bondgenoot bij personeelskrapte

Informatietype:
Insight
9 januari 2025

Werken aan biologisch afbreekbaar plastic

Informatietype:
Insight
6 januari 2025

Werken aan veiligere zelfrijdende auto’s

Informatietype:
Insight
6 januari 2025